Veel gestelde vragen

Levert u ook naar het buitenland?
Jazeker! Wij berekenen slechts de kosten van DHL / TNTPost door. Bij vragen of onduidelijkheden kunt u ons altijd even een mailtje sturen: info@spronckproducts.nl

Is mijn online bestelling aangekomen?
Indien u geen bevestigingsmail heeft ontvangen is er waarschijnlijk iets mis gegaan. Stuur ons dan even een berichtje: info@spronckproducts.nl en we kijken het voor u na.

Ik wil de bestelling graag annuleren. Kan dat?
Ja hoor, maar laat het ons per omgaande weten.
Indien de producten al onderweg of geleverd zijn, dient u dit binnen 14 dagen na ontvangst aan ons kenbaar te maken. U kunt hiervoor ons standaardformulier op de website gebruiken. Het aankoopbedrag inclusief de oorspronkelijke verzendkosten (=faktuurbedrag) storten wij binnen 14 dagen terug op uw rekening. 

Kan ik ook afhalen?
Natuurlijk. Maak wel even een afspraak. Uiteraard vervallen dan de verzendkosten.

Ik heb een klacht over een product. Wat moet ik nu doen? 
Stuur ons een email (info@spronckproducts.nl) met uw gegevens, wat u gekocht heeft en wanneer ongeveer, en wat er mankeert. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. 

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden

Gastenboek

  • 09-11-2016 - Moest omruilen, dit ging zonder problemen ! lees meer
  • 09-06-2016 - Sneller dan verwacht lees meer
  • 08-12-2015 - Levering volgde de dag nadien, zoals beloofd op de website lees meer
Plaats een bericht
  • Spronck Services
  • Sisow
  • MyParcel
  • Artecta
  • Prolumia
© 2012 - 2018 SpronckProducts.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel